- Sa defineasca memoria
- Sa argumenteze rolul memoriei ca proces psihic si interactiunea memoriei cu celelalte procese psihice
- Sa identifice calitatile memoriei
- Sa explice mecanismul de functionare al memoriei
- Sa argumenteze diferentele dintre formele memorarii (din cadrul proceselor memoriei - memorare, pastrare, actualizare)
- Sa identifice factorii memoriei
- Sa explice rolul uitarii ca fenomen psihic
- Sa compare modalitatea proprie de memorare cu cea a colegilor si sa elaboreze o strategie proprie de memorare a informatiei
- Sa stabileasca legaturi ale memoriei cu mecanismele gandirii in activitatea proprie de invatare
- Sa combine diverse modalitati de memorare (vizuala, auditiva, etc) inaintea unor teste sau examene
- Sa fie nepartinitor cu privire la modalitatile de memorare ale celorlalti si cum acestea influenteaza uitarea
luni, 16 ianuarie 2012
Memoria-obiective
La sfarsitul unitatii de invatare Memoria, elevii vor fi capabili sa:
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu